|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thomsonicus
Administrator
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 748
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw Płeć:
|
Wysłany: 06 Paź 2012 16:14 Temat postu: [S] ER5 - 2002 rok z polskiego salonu, serw. ASO |
|
|
Motocykl pochodzi z polskiego salonu, jak widać posiadam książkę serwisową i instrukcję obsługi pojazdu, oczywiście po polsku. Przebieg można sprawdzić w salonie Kawasaki gdyż był serwisowany w ASO, jedynie ostatni serwis przeprowadzony został w lubelskim MotoGP.
Od razu nadmienię iż nie jest to mój pierwszy motocykl, nie służy mi do nauki jazdy. Wcześniej jeździłem Hornetem którego byłem zmuszony zamienić na ER5 ze względów finansowych. Sprzedaję bo budżet pozwala na zmianę na coś bardziej turystycznego (sporo jeżdżę po Europie); Kawą byłem ostatnio na Węgrzech więc motocykl musi być w stanie technicznym idealnym ażeby nie zawiódł gdzieś setki kilometrów od domu.
ER5 posiadam od marca 2012 i od tamtego czasu naprawy/zmiany które dokonałem są następujące:
marzec 2012 - wymiana zużytych oryginalnych klocków Tokico na EBC 229H (złote, z domieszką miedzi)
marzec 2012 - wymiana płynu hamulcowego na nowy DOT4
kwiecień 2012 - wymiana tylnej opony Pirelli na nową Dunlop Arrowmax
kwiecień 2012 - przegląd sprawności technicznej motocykla (o tym dalej), wymiana żarówki pozycyjnej i świateł mijania
lipiec 2012 - dołożenie akcesoryjnej owiewki z przodu
lipiec 2012 - odświeżenie (malowanie) kolektora wydechowego, polerowanie osłony tłumika
sierpień 2012 - wymiana oleju wraz z filtrem (Motul5100 i Hiflo, stan licznika 34 762)
Jeśli chodzi o stan techniczny:
- łożysko główki ramy luzu brak
- tarcza hamulcowa sporo powyżej serwisowego mininum, bez bicia
- bęben hamulcowy sporo powyżej serwisowego minimum
- łańcuch wraz z zębatkami (zestaw DID) - niewielki stopień zużycia (założony przy 31 500)
- zacisk hamulcowy - sprawny, czysty, nasmarowany
- sprzęgło, rozrząd wraz z napinaczem - OK
Łańcuch myję naftą świetlną co 1000km, smaruję Bel-Ray'em co ok. 400km. Jak widać na zdjęciach moto posiada zmienione tarcze zegarów (posiadam oryginały), akcesoryjne kierunkowskazy LED (posiadam 2 oryginalne), akcesoryjne nakrętki wentyli, gmole oraz crashpady (tych ostatnich nie sprzedaję z moto). Wydaje mi się że zestaw napędowy został przy wymianie nieco zmieniony gdyż motocykl przyśpiesza szybciej niż standardowe ER5 lecz ma niższą prędkość maksymalną (prawdopodonie zębatka zdawcza o jeden ząb mniejsza).
Wady:
kierunki mrugają szybko (bo LED), kiedyś komuś Kawa upadła i powstała niewielka wgniotka na baku. Widać ją na foto jednak w rzeczywistości to trzeba ją komuś palcem pokazać żeby zauważył. Kubki zegarów są przytarte (nie pęknięte) w jednym miejscu.
Motocykl posiada badanie techniczne do września 2013, ubezpieczenie do końca czerwca 2013.
Moje wydatki na motocykl (wraz z każdym tankowaniem) można prześledzić na [link widoczny dla zalogowanych]
Chętnie udzielę informacji, proszę śmiało dzwonić i zapraszam na jazdę próbną.
Poniżej link z fotkami. Plik waży 82MB.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kontakt: 796 321 007
Cena: 6800zł do uzgodnienia
Miejsce: Krasnystaw, lubelskie
nieaktualne
Ostatnio zmieniony przez Thomsonicus dnia 04 Kwi 2013 7:18 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|