Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thomsonicus
Administrator
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 748
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw Płeć:
|
Wysłany: 08 Sty 2012 19:09 Temat postu: Łańcuchy - dobór, opinie |
|
|
Jakby ktoś się kiedyś zastanawiał nad zmianą zębatek na większe/mniejsze i musi obliczać długość łańcucha to może ta stronka coś pomoże
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
kubel
liga zajebistych
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw Płeć:
|
Wysłany: 08 Sty 2012 20:18 Temat postu: |
|
|
Tomaszu do takich spraw mamy "Cziken Motocykle"!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Thomsonicus
Administrator
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 748
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw Płeć:
|
Wysłany: 08 Sty 2012 23:03 Temat postu: |
|
|
Niektórzy lubią sobie poczytać i się czegoś nauczyć, a nie lecieć do Piotrka żeby śrubę dokręcił czy łańcuch naciągnął. Poza tym jestem zdania że żeby dobrze umieć coś obsługiwać (czyt. w sposób maksymalnie zoptymalizowany) trzeba wiedzieć jak to działa.
Chyba że to po prostu ja lubię trochę mechanikę
Ostatnio zmieniony przez Thomsonicus dnia 08 Sty 2012 23:06 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kubel
liga zajebistych
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw Płeć:
|
Wysłany: 09 Sty 2012 20:19 Temat postu: |
|
|
No wiem Tomku ze lubisz dłubac. Ale czesto sa pózniej takie skutki, ze wchodzszi na jakies techniczne forum i połowa to tacy filozofowie co nawet nie wiedza co pisza bo cos gdzies czytali tylko nie do konca pojeli, teoria to nie wszystko a raczej nie wiele... miałem taki przypadek jak szukałem ustawien kół rozrzadu w silniku 2.2 dci bo miałem przemielony taki silnik do roboty. Połowa rozrzadu na kołoach połowa na pasku. Zakładasz pasek niby ok znaki git itd o tyle koła czeski film bo z wału do paska chyba jest ze 4, wszystjie pod wielkim deklem ze nic nie znajdziesz zero znaków itd, na jednym jest czujnik jak nie trafisz to za -=cenzura=- nie odpali wszystko sie kreci niby ok a nie gada. O pasku jest wszedzie o kołach niema nic nigdzie. Trafiłem takie forum fanów dci i pierwszy post w temacie "2.2dci nie odpala" brzmiał: "ja wymieniłem akumulator i pali" no sorry ale rece opadaja...
Ostatnio zmieniony przez kubel dnia 09 Sty 2012 20:37 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
simon
użytkownik
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw Płeć:
|
Wysłany: 09 Sty 2012 21:21 Temat postu: |
|
|
hahaha a to dobre, prawdziwi tunerzy na tym forum musieli sie rozpisywać ja się tam nie znam , to jadę do Piotra. Wole żeby mi śrubka sie nie odkręciła jak bede za... pier... da.... Nie każdy rodzi się ze smykałką do kręcenia śrub, nie każdy też do tego co ja robie...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kubel
liga zajebistych
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw Płeć:
|
Wysłany: 09 Sty 2012 21:25 Temat postu: |
|
|
no a jak cos sie musi dziac na tym forum bo chyba w sen zimowy zapadlo, chociaz zimy za bardzo nie widac chociaz z Tomkiem sobie popisze hehe
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Thomsonicus
Administrator
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 748
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw Płeć:
|
Wysłany: 10 Sty 2012 19:32 Temat postu: |
|
|
No offtopujemy trochę.
Kuba, ale mogę się założyć że akumulatora nie wymieniłeś haha
A tak swoją drogą to ja się dowiedziałem że np. wsadzi się zębatkę o jeden ząbek większą/mniejszą albo łańcuch jakiś nie taki to można nieźle przyśpieszyć zużycie całego zestawu. Producent kombinuje żeby to dobrać tak żeby całość miała to do siebie że ten sam ząbek na zębatkach trafiał możliwie jak najmniej razy na to samo miejsce na łańuchu. Wystarczy coś o 1 zmienić i np. z 30 razy styku tego samego miejsca w ciągu 1km jazdy zmieni nam się na 350. I łańcuch może o dobrych parę procent szybciej się zużyć.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kubel
liga zajebistych
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw Płeć:
|
Wysłany: 10 Sty 2012 21:07 Temat postu: |
|
|
No to wiadomo Tomku no ale jak się zmienia zębatki to w zasadzie po to żeby zapier albo gumowac wiec chyba mało kto patrzy na zużycie w takich sytuacjach...zresztą jak coś ma się spier...to i tak się spier...w najmniej oczekiwanym momencie (patrz moje subaru) hehe
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Thomsonicus
Administrator
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 748
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw Płeć:
|
Wysłany: 11 Sty 2012 21:20 Temat postu: |
|
|
Ja jakbym miał kupić jakieś 500ccm ~50KM to bym chętnie zmienił żeby poweru mieć trochę więcej. I tak 170 nie jeżdżę bo nakedem ciężko, a szybko i tak nie pojedzie. A tak przynajmniej do 100 będzie się rozpędzać szybciej niż to sajmonowe padło
|
|
Powrót do góry |
|
 |
simon
użytkownik
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw Płeć:
|
Wysłany: 11 Sty 2012 22:37 Temat postu: |
|
|
jakie padło? ja ci dam, i tak Cie wyprzedze na moim padle
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Thomsonicus
Administrator
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 748
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krasnystaw Płeć:
|
Wysłany: 12 Sty 2012 0:04 Temat postu: |
|
|
Zobaczysz co kupię to będziesz wiedział co to padło
Hmm, wpisałem coś niecoś danych z Jawy do tej strony (nawet biegi znalzłem), ale coś mi się nie widzi żeby mi jawka na 6 biegu 140km/h poleciała...
padłem!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|